Často kladené dotazy (FAQ)
Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy týkající se aplikace Slevy a Akce. Pokud zde nenajdete odpověď na svůj dotaz, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře.
Obecné otázky
Aplikace Slevy a Akce je mobilní aplikace, která umožňuje uživatelům vyhledávat a zobrazovat aktuální slevy a akční nabídky od různých obchodníků. Aplikace využívá affiliate program CJ Affiliate pro zobrazování nabídek a získávání provizí z uskutečněných nákupů.
Ano, aplikace Slevy a Akce je zcela zdarma ke stažení. Pro plné využití všech funkcí je však nutná registrace uživatelského účtu.
Aplikace Slevy a Akce je dostupná pro zařízení s operačním systémem iOS (iPhone, iPad) a Android.
Aplikaci Slevy a Akce můžete stáhnout z App Store (pro zařízení s iOS) nebo z Google Play (pro zařízení s Android).
Používání aplikace
V aplikaci můžete vyhledávat slevy pomocí vyhledávacího pole v horní části obrazovky. Můžete také procházet slevy podle kategorií nebo podle obchodů, které jsou dostupné v hlavním menu aplikace.
Ano, pro používání aplikace Slevy a Akce je nutná registrace a přihlášení. Registrace vám umožní využívat všechny funkce aplikace, jako je ukládání oblíbených slev, sledování historie nákupů nebo personalizace obsahu podle vašich preferencí.
Pro uložení slevy mezi oblíbené klikněte na ikonu srdíčka u dané slevy. Své oblíbené slevy najdete v sekci "Oblíbené" v hlavním menu aplikace.
V sekci "Nastavení" můžete aktivovat notifikace o nových slevách. Můžete si vybrat, zda chcete dostávat notifikace o všech nových slevách nebo pouze o slevách v určitých kategoriích či od konkrétních obchodníků, které sledujete.
Nákupy a slevy
Pro využití slevy klikněte na danou nabídku v aplikaci. Budete přesměrováni na webové stránky obchodníka, kde můžete uskutečnit nákup. V některých případech může být pro uplatnění slevy potřeba zadat slevový kód, který najdete v detailu nabídky v aplikaci.
Snažíme se zajistit, aby všechny slevy v aplikaci byly aktuální. Informace o slevách získáváme od obchodníků prostřednictvím affiliate programu CJ Affiliate. Vzhledem k tomu, že obchodníci mohou své nabídky kdykoliv změnit nebo ukončit, nemůžeme garantovat, že všechny slevy budou vždy aktuální.
Pokud sleva nefunguje, může to být z několika důvodů: 1) Nabídka již vypršela, 2) Slevový kód byl zadán nesprávně, 3) Na nabídku se vztahují určitá omezení (např. minimální hodnota objednávky). Pokud jste si jisti, že jste postupovali správně a sleva stále nefunguje, kontaktujte nás prostřednictvím sekce "Nahlášení problému" v aplikaci.
Za zboží nebo služby zakoupené přes aplikaci je odpovědný příslušný obchodník, nikoliv provozovatel aplikace Slevy a Akce. Veškeré nároky vyplývající z kupní smlouvy (např. reklamace) je třeba uplatňovat přímo u obchodníka.
Účet a osobní údaje
Pro registraci klikněte na tlačítko "Registrovat se" na úvodní obrazovce aplikace. Můžete se zaregistrovat pomocí e-mailové adresy a hesla nebo využít přihlášení přes účet Google nebo Facebook.
Své údaje můžete změnit v sekci "Profil" po přihlášení do aplikace. Zde můžete upravit své jméno, e-mailovou adresu, heslo a další údaje.
Pro smazání účtu přejděte do sekce "Profil" > "Nastavení" > "Smazat účet". Budete požádáni o potvrzení této akce. Po smazání účtu budou všechny vaše osobní údaje odstraněny z našich systémů v souladu s našimi Zásadami ochrany osobních údajů.
Vaše osobní údaje jsou chráněny v souladu s našimi Zásadami ochrany osobních údajů a platnou legislativou (GDPR). Používáme moderní bezpečnostní technologie a postupy k ochraně vašich osobních údajů před neoprávněným přístupem, ztrátou nebo zneužitím. Podrobné informace najdete v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů.
Technické otázky
Pokud aplikace nefunguje správně, zkuste následující kroky: 1) Restartujte aplikaci, 2) Zkontrolujte, zda máte nejnovější verzi aplikace, 3) Restartujte své zařízení, 4) Zkontrolujte své internetové připojení, 5) Odinstalujte a znovu nainstalujte aplikaci. Pokud problém přetrvává, kontaktujte nás prostřednictvím sekce "Nahlášení problému" v aplikaci.
Aplikaci můžete aktualizovat prostřednictvím App Store (pro zařízení s iOS) nebo Google Play (pro zařízení s Android). Doporučujeme mít zapnuté automatické aktualizace, abyste vždy měli nejnovější verzi aplikace s nejnovějšími funkcemi a opravami chyb.
Aplikace požaduje přístup k vaší poloze, aby vám mohla zobrazovat slevy a akce ve vašem okolí. Tento přístup je volitelný a můžete ho kdykoliv povolit nebo zakázat v nastavení vašeho zařízení.
Chybu v aplikaci můžete nahlásit prostřednictvím sekce "Nahlášení problému" v hlavním menu aplikace. Popište co nejpodrobněji, jaký problém jste zaznamenali, a pokud je to možné, přiložte screenshot. Vaše zpětná vazba nám pomáhá zlepšovat aplikaci.
Kontakt a podpora
Podporu můžete kontaktovat několika způsoby: 1) Prostřednictvím sekce "Kontaktní formulář" v aplikaci, 2) E-mailem na adresu info@slevyaakce.cz, 3) Telefonicky na čísle +420 123 456 789 (v pracovních dnech od 9:00 do 17:00).
Snažíme se odpovídat na všechny dotazy co nejrychleji, obvykle do 24 hodin v pracovních dnech. V případě složitějších dotazů může odpověď trvat déle.
Ano, velmi oceňujeme zpětnou vazbu od našich uživatelů. Návrhy na nové funkce můžete zasílat prostřednictvím sekce "Kontaktní formulář" v aplikaci nebo e-mailem na adresu info@slevyaakce.cz.
Další informace o aplikaci najdete na našich webových stránkách www.slevyaakce.cz, v sekci "O aplikaci" v hlavním menu aplikace nebo v našich právních dokumentech (Obchodní podmínky, Zásady ochrany osobních údajů, Licenční podmínky, Podmínky užití aplikace).
Máte další otázky?
Pokud jste zde nenašli odpověď na svůj dotaz, neváhejte nás kontaktovat:
Contentiamo s.r.o.
Email: info@slevyaakce.cz
Telefon: +420 123 456 789
Nebo využijte náš kontaktní formulář.